pipeek napisał(a):
Do 100 złotych nie dostaniesz dobrego mikrofonu
Kłamstwo
pipeek napisał(a):
zamontowania na kamerach wszelkiego typu
Kłamstwo
Może nie rób ludziom wody z mózgu?
Czuły mikrofon można wykonać samemu za 15zł. Dodają opakowanie i logo, wychodzi z tego 60zł, poprawiają sygnał wychodzi 80zł, lepsze logo + 100zł itd...
Kupiłem świetny mikrofon za 80zł i jest tak dobry że żaden inny mikrofon nie jest mi potrzebny.
Kolega pipeek wyszedl z zalozenia ze cena = jakość (a figa!). Jako konsumenci dostajemy cała mase tych samych produktów z roznymi opakowaniami i obudowami, więc kto jest głupi to się nabiera, jego sprawa
Druga sprawa, nie ma czegos takiego jak mikrofon, ktory mozna zamontowac do kazdej kamery. Nie wszystkie kamery maja stopkę, nie wszystkie mają gwint, nie wszystkie maja wejscie mic, a jak cos jest do wszystkiego to jest do niczego. Te "cudowne" adaptery i inny szajs - łamię sie, trzeszczy, trzesie, juz lepsza jest tasma samoprzylepna.
Leszczuk nie wydawaj kasiory nim nie kupisz czegos do testów. Ja kupilem mic za 80zł do testow (tak sobie cos pozgrywac) okazal sie tak dobry ze nie ptorzebuję innego
Mikrofon na montaz do kamery? Owszem, milej zabawy, ale tak sie w filmie nie robi
Do filmów uzywa się mikrofonu umieszczonego nad akcją, lub obok, tak aby po prostu nie bylo go w kadrze. Mic wbudowany lub dodany (dopiety) do kamery potrafi zbierac dzwieki i wibracje pracujacej kamery nie mowiac o np oddechu operatora
Pobaw sie tanim mikrofonem jak juz opanujesz czyste nagrania, pomyslisz o ew. następcy (zapewne na wysiegniku)
Wiesz po co jest klaps filmowy? To nie tylko informacja co jest nagrywane, ale "klapniecie" jest po to by synchronizowac na montazu osobno nagrany dzwiek z obrazem, po to sie mowi "scena 5, ujecie 3 i klap", wtedy wiesz jaki fragment nagrania jest do danego fragmentu na tasmie.
Ta kamerka? Jesli tak, to nawet nie ma sensu
mocowac do niej osobny mic